- توانایی مذاکره و عقد قرارداد با تأمین کنندگان بخش FMCG
- برقراری ارتباط مستمر و پویا با تأمین کنندگان و تولیدکنندگان محصولات تند مصرف
- برنامه ریزی و سفارش گذاری خرید روزانه – دوره ای و… کالا از تأمین کنندگان
- انجام مطالعات بازاریابی جهت بررسی بازار تامین کنندگان جدید
- شناخت نسبی از گروه های کالایی و میزان سهم بازار آن در فروشگاه های زنجیره ای
- آشنا به اصول عقد قرارداد با تامین کنندگان
- توانایی ارائه استراتژی های فروش در حوزه کالاهای FMCG
- کارشناسی مدیریت بازرگانی و سایر رشته های مرتبط
- ۲ سال سابقه کار مشابه
کارشناس بازرگانی
۰۵
آذر